Bu haber 02 Temmuz 2017 19:20:47 Tarihinde eklenmiştir.

2 İLDE SICAKLAR NEDENİ MEMURLARA TATİL VERİLDİ

Sağlık Bakanlığının 2007/52 sayılı Aşırı Sıcaklarda Alınması Gereken Önlemler Genelgesi kapsamında, Ankara İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, 02.07.2017 tarihinde, 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 23. maddesi hükmüne göre, olağanüstü toplanarak Ankara İlindeki kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan;

Ankara ve Osmaniye'de kamuda çalışan engelli ve hamile personelin aşırı sıcaklar nedeniyle yarın idari izinli sayılacağı açıklandı.

 

Osmaniye Valiliğince, aşırı sıcaklar nedeniyle yarın kamuda çalışan hamileler, engelliler, kalp, beyin, solunum sistemi, karaciğer ve böbrek rahatsızlığı olanlar ile kanser hastalarının idari izinli sayılacağı bildirildi.

 

Ankara Valiliği'nce aşırı sıcaklar nedeniyle engelli ve hamile kamu çalışanlarının yarın idari izinli sayılacağı duyuruldu. Valilik tarafından yapılan yazılı açıklamada, başkentte hava sıcaklığının pazartesi günü yükselmeye devam edeceğinin tahmin edildiği belirtilerek, şöyle denildi:

"Hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi ve Devlet Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğünden alınan son hava tahmin raporlarına göre, Ankara ilimizde hava sıcaklığının, 03/07/2017 Pazartesi günü yükselmeye devam edeceği tahmin edilmektedir.

Sağlık Bakanlığının 2007/52 sayılı Aşırı Sıcaklarda Alınması Gereken Önlemler Genelgesi kapsamında, Ankara İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, 02.07.2017 tarihinde, 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 23. maddesi hükmüne göre, olağanüstü toplanarak Ankara İlindeki kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan; hamile bayanlar, rapor ile tevsik edilmek şartıyla şeker, kalp-damar, beyin-damar, kronik solunum sistemi hastalıkları, karaciğer, böbrek ve kanser hastalıkları olanlar, yüzde 40 ve üzeri engelli raporu bulunanların 03 Temmuz 2017 tarihinde idari izinli sayılmalarına karar vermiştir."







Konu ile ilgili sorularınızı sayfanın en altında Yorum Yap kutusuna yazarak gönderebilirsiniz.Sistemimize kayıtlı olan 1000 den fazla mutemetlerimiz tarafından incelenip cevap verilmeye çalışılacaktır.

Yasal Uyarı

Bu yazının tüm hakları Memurmaasmutemeti.Com'a aittir. " Bu makaleyi başka internet sayfalarında yayınlamak istiyorsanız aktif link olacak şekilde kaynak göstererek yayınlayabirsiniz.Aksi halde yasal takip yapılacaktır.©
Yorum Yap Toplam : 19 Yorum
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 01 Şubat 2016 13:29:29
    Bordroları görmeden kesin yorum yapamam.ama ortalamadan dahi alsanız eksik gününüz var ise sabit üstü oluşmayabilir.15 aralıkta ayrıldığınıza göre aralık sabiti ayrıldığınız yer yapmış.16 aralık ile 31 aralık arasıda dönerleri geldiğiniz kuruma brüt olarak göndermesi gerekir.
  • Mert
    Mert , 01 Şubat 2016 11:46:22
    Merhaba, Bir devlet hastanesi acil servisinde pratisyen doktor olarak çalıştım. 1 Ekim\'de göreve başladım. 15 Aralık\'ta ayrıldım. İki buçuk ay çalıştım, toplamda iki buçuk aylık maaş ve iki aylık sabit döner aldım. Son ay sabit döner almadım ve döner sermaye ek ödemesi yatırılmadı. Ek ödemenin gün eksiğim olduğu ve performansın altında kaldığı için yatırılmayacağı söylendi, ama ben zateb bu ay için sabit döner de almadım. Ayrıca ilk 3 ay ortalamadan almam gerekmiyor mudur?
  • Deniz
    Deniz , 08 Ocak 2016 15:09:31
    Üniversite hastanesinde 4b li hemşire olarak çalışmaktayım sabit döner herkese mi ödenir 4 b lilerde yararlanır mı minimum alacağım sabit döner ne kadardır lise mezunuyum
  • tugba
    tugba , 13 Aralık 2015 17:24:09
    Merhaba sabit dönerler hakkında bir sorum olacak hiç bir yerde bulamadım. Şimdi 28 eylülde çalışmaya başladım 15 ekimde bir sabit döner tam yattı. Takibeden 15 kasımda aldım yine sabit donerimi. ama 3kasimda istifami verdim otuz günlük surenin dolmasını beklerken beni bordro listesinden çıkarmışlar dolayısıyla 15kasim-3aralik için yanı 18 günluk dönemde 15 günü aştığı için yine bir tam sabit ödeme almam gerekmiyor muydu onu alamadım. Memura ek ödeme de alamadim ne yapmam gerekiyor
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 26 Kasım 2015 01:43:16
    Ocak ayı gelsin netleşecek herşey şimdi ne desek yalan olur.
  • Gulay
    Gulay , 25 Kasım 2015 17:59:19
    İdare mahkemenin döner sermaye ve ek ödeme yapılacaktır. Kazandım fakat performans. Adı altında ödeme yapacaklarını söylüyor. Sabit döner 4/c verilemiyor. Dedideler ve ben hastanenin gider bölümünde çalışmaktayım esasen mahkeme kararına göre bana sabit döner verilmesi gerekmiyormu bununla ilgili bana yardımcı olabilirmisiniz ve sabit döner alırsam ne kadar ödenmesi gerekiyor.Teşekür ederim.
  • zeynel
    zeynel , 18 Kasım 2015 12:32:37
    Sağlık Bakanlığı taşra teşkilatında İl Sağlık ve Halk Sağlığı Müdürlüklerinde görevli Şube Müdürü kadorları ile ilgili bilgi bulabileceğimiz bir link var mı acaba?
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 15 Ekim 2015 13:14:45
    15 ekimde çalışamaya başladı iseneiz peşin tam maaş ve peşin tam sabit ek ödeme almanız gerekir.ama döner sermaye ek ödeme almazsınız
  • Ayse
    Ayse , 15 Ekim 2015 10:36:23
    Eğitim araştırma Hastanesinde uzman doktor olarak çalışıyorum. 4 ay ücretsiz izin kullandım. 15 ekim itibariyle calismaya başladım ama sabit döner alamadım.sabit döner almam gerekmiyor mu
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 29 Ağustos 2015 00:49:39
    bizde bilmiyoruz bekleyip göreceğiz
  • muhammet
    muhammet , 26 Ağustos 2015 16:07:30
    Toplu sozlesmede 4c li ye 150tl ek odeme yapildi bu sabit alinamayacagi anlamına mi geliyor
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 05 Temmuz 2015 17:22:21
    4/c personel minumum en az sabiti alır.
  • adnan
    adnan , 04 Temmuz 2015 00:59:07
    4c statüsünde çalışan personelim.döner sermaye ek ödemesini mahkeme yolu ile kazandım.aylık ne kkadar almam gerekiyor belli statümüz varmı lise mezunuyum.
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 17 Haziran 2015 20:01:02
    peşin alınır
  • Öznur
    Öznur , 17 Haziran 2015 15:31:46
    Doner sermayenın sabıt olan kısmını pesın mı yoksa calısarak mı alıyoruz
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 15 Haziran 2015 00:34:41
    can bey soruyu biraz daraltmanız lazım maaşları bir çok kalemi vardır.
  • can
    can , 15 Haziran 2015 00:25:14
    Vekil ebe hemşire maaşını bilen var mı acaba
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 09 Haziran 2015 20:55:28
    aynen öyledir ikiniizin hak edişi aynıdır.bu hakedişden sabiti çıkarısınız.sonuç sizin dediğiniz gibi olur
  • atakan aksu
    atakan aksu , 09 Haziran 2015 19:28:12
    sorum konu ile pek alakalı değil fakat döner sermaye ile ilgili. Ben 866 tl sabit alırken yeni başlayan arkadaşım 678 tl alıyor.ek ödeme (döner sermaye)dağıtılırken ben 200 tl alırken yeni başlayan arkadaşım 388 tl almakta. kısaca ek ödeme yapılınca her ikimizin geliri aynı olmakta.bu dağıtım doğrumu? kanunende böylemidir ? cok teşekkür ederim.