Bu haber 02 Ocak 2017 17:56:26 Tarihinde eklenmiştir.

2017 OCAK ZAMLI FAZLA MESAİ VE İCAP ÜCRETLERİ

2017 Ocak fazla mesai ve icap ücretleri

2017 ocak dönemi zamlı fazla mesai ve icap ücretleri yayınlanmıştır.

 

Toplu sözleşme hükümleri gereği fazla mesai ve icap ücretleri %3 oranında artırılmıştır

 

Not:enflasyon farkı oluşursa fazla mesai ve icap ücretleri tekrar güncellenecektir.

 

 

2017 TEMMUZ DÖNEMİ ZAMLI NÖBET ÜCRETLERİNİ OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ 

 

FAZLA MESAİ VE İCAP HESAPLAMA ROBOTUNA GİRİŞ İÇİN TIKLAYINIZ







Konu ile ilgili sorularınızı sayfanın en altında Yorum Yap kutusuna yazarak gönderebilirsiniz.Sistemimize kayıtlı olan 1000 den fazla mutemetlerimiz tarafından incelenip cevap verilmeye çalışılacaktır.

Yasal Uyarı

Bu yazının tüm hakları Memurmaasmutemeti.Com'a aittir. " Bu makaleyi başka internet sayfalarında yayınlamak istiyorsanız aktif link olacak şekilde kaynak göstererek yayınlayabirsiniz.Aksi halde yasal takip yapılacaktır.©
Yorum Yap Toplam : 13 Yorum
  • Ahmet Baş
    Ahmet Baş , 27 Haziran 2017 18:23:46
    Merhaba. Ben Bursa Harmancık ilçe devlet hastanesine atandım. Burası entegre bir hastane. Burda döner sermaye yani ek ödeme ne kadar olur. Benim için çok önemli. Lütfen cevap yazınız. Lisans mezunu hemşireyim.
  • Tuba can
    Tuba can , 26 Haziran 2017 01:50:53
    Kamu hastanesinde biyolog olarak çalışmaktayım. Hafta içi nobetlerinin mesai içerisinde sayilacagi ve nöbet ücreti odenmeyecegi soylendi. Bu ayki nöbet ücretleri de düşük yattı. Bu duruma dair bir yönetmelik değişikliği var mı ?
  • nursaç Erdoğan
    nursaç Erdoğan , 23 Haziran 2017 08:16:33
    Önlisans mezunu hemşire fazla mesai ücreti nedir
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 21 Nisan 2017 00:00:45
    2 nöbet birden ödenemez
  • Mehmet Öztürk
    Mehmet Öztürk , 20 Nisan 2017 11:02:32
    İyi Günler. Ben Devlet Hastanesinde Hemşire kadtosuyla eczane ve tıbbi malzeme deposunda görevliyim ve icap nöbeti tutma zorunluluğu var ayrıca Nöbetçi memur nöbeti tutuyorum hastanede ...

    Bana denilen Hem icap nöbet ücreti , hem nöbetçi memur nöbet ücreti ödemesi yapılamaz ....!

    İki Ayrı kalemler olduğu için ödeme yapılması lazım bana mantıken...

    Uzman ve işi bilen mutemet arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim . teşekkürler...
  • şakir bingül
    şakir bingül , 15 Mart 2017 16:24:15
    Bugün denilene göre sadece uzman hekim icap ücreti alacak deniyor?Hemşire vs alamayacağı hakkında bir bilginiz var mı
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 21 Şubat 2017 00:21:44
    Çalışma ortamınızı tam olarak bilmediğim için yorum yapamam.Pratisyen hekim size danışması dışında başka göreviniz varmıdır ?
  • Mahmut Turna
    Mahmut Turna , 20 Şubat 2017 23:59:49
    Kamu hastanesinde uzman hekim olarak çalışmaktayım. Cerrahi dahiliye havuz ve idari şef şeklinde nöbet tutuyoruz. Birebir hasta bakmıyoruz. Prat.hekimler danışırsa yardımcı oluyoruz. Nöbet odamız acil servis içerisinde olduğu için % 50 nöbet ücretinden artışından faydalana bilirmiyiz.
  • yavuz selim
    yavuz selim , 01 Şubat 2017 21:57:05
    Ögretmeler ek ders ücreti 22,5 lira alsınlar saatine. Bize yazık...
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 29 Ocak 2017 00:28:30
    icaplarını hesaplamak için
    http://www.memurmaasmutemeti.com/icap-nobeti-hesaplama
  • Ahmet uygur
    Ahmet uygur , 28 Ocak 2017 23:40:26
    Tsm pratisyenlerine adli nöbetlet icap nöbeti sayılıyormuş. Ancak en son totalde saat başı kaç tl alınıyor? Ayrıca sanırım khkda total ücretin %40ı ödenir diyor. %40ı 5tl mi yoksa 5in de %40ını mı alacağız.

    Şimdiden teşekkürler.
  • Uzman Mutemet
    Uzman Mutemet , 04 Ocak 2017 20:39:08
    icap nöbeti alması mümkün değilidr.
  • Engin tüzün
    Engin tüzün , 04 Ocak 2017 20:29:09
    4/c li personel icap nöbeti alabilir mi?